Managed services

Realizujemy usługi asysty technicznej, zadania proaktywne i reaktywne. Do dyspozycji klienta oddajemy zespół techniczny posiadający wiedzę z zakresu budowy, utrzymania i zarządzania środowiskami wirtualnymi, cloud computing, systemów backup oraz Disaster Recovery, jak również profesjonalny zespół Project Management pracujący zgodnie z najlepszymi praktykami – ITIL Foundation oraz certyfikacja PRINCE 2.

Nasze kompetencje
  • 366 certyfikatów technologicznych
  • 15 producentów sprzętu i oprogramowania
  • zespół 39 osób technicznych świadczących usługi konsultacyjne, audytorskie, wdrożeniowe, utrzymaniowe i serwisowe
Poziomy wsparcia technicznego

Odpowiednia opieka nad systemami IT jest konieczna do sprawnego funkcjonowania każdej organizacji. Dla każdej organizacji ważne jest też zapewnienie ciągłość przetwarzania kluczowych aplikacji, a niedotrzymanie tego warunku wiąże się z realnymi stratami finansowymi i wizerunkowymi. Zapewnienie wykwalifikowanej kadry do obsługi całego, coraz częściej bardzo heterogenicznego, środowiska, w trybie całodobowym (24/7/365) bywa problematyczne i nierentowne. Trudno jest bowiem uzasadnić biznesowo utrzymanie odpowiedniej liczby wysokospecjalizowanych i doświadczonych specjalistów do realizacji nieregularnych, choć wymagających hermetycznej wiedzy, zadań oraz do zapewnienia w każdej chwili wsparcia w przypadku awarii i problemów.

Asysta techniczna

Wg godzin pracy specjalisty

  • rekonfiguracje
  • upgrade oprogramowania
  • testy
  • przygotowanie i aktualizacja dokumentacji

 

Usługi proaktywne

Prewencyjna opieka

  • monitoring
  • okresowe przeglądy i raporty
  • tuning środowiska
  • instalacja koniecznych poprawek

 

Usługi reaktywne

Wsparcie w przypadku awarii

  • gwarantowany czas reakcji i naprawy
  • przywrócenie funkcjonowania środowiska i/lub aplikacji
  • odtworzenie środowiska
  • diagnoza, rozwiązywanie problemów
  • koordynacja prac innych dostawców

 

Wspieramy procesy Service Delivery
  • zarządzanie ciągłością usługi
  • zarządzanie dostępnością usługi
  • zarządzanie poziomem i jakości usługi
  • zarządzanie finansami usługi

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej dowiesz się na podstronie Polityka cookies.

Do góry